Бакалавр
Системний аналітик – одна з найбільш актуальних, нових професій, що грунтується на ІТ- технологіях та математичних методах. Завдяки своїй універсальній підготовці такий фахівець здатен розв’язати задачі інтелектуального аналізу даних у будь якій галузі діяльності людини. Інструменти системного аналізу складаються з восьми компонент. До них належить математичний апарат, методи оптимізації, дослідження операції, техніка прогнозу та оцінка ризиків, методи створення програм, машинне навчання та аналіз даних.
Основні задачі спеціалістів з інтелектуального аналізу даних -аналіз діяльності підприємств, її автоматизація, складання технічних завдань, створення специфікацій програмного забезпечення, його подальше відлагодження, аналіз неочевидних залежностей у даних, підготовка аналітичних звітів та спілкування з зацікавленими особами.
Основні задачі спеціалістів з інтелектуального аналізу даних -аналіз діяльності підприємств, її автоматизація, складання технічних завдань, створення специфікацій програмного забезпечення, його подальше відлагодження, аналіз неочевидних залежностей у даних, підготовка аналітичних звітів та спілкування з зацікавленими особами.
Магістр
Програма розвиває перспективні напрями комп’ютерного моделювання процесів розроблення сучасних програмних комплексів і систем підтримки прийняття рішень. Розвиваються структурні та об’єктно-орієнтовані підходи до проектування програмних комплексів
Підготовка магістрів здійснюється на кафедрі комп’ютерних наук
Підготовка бакалаврів здійснюється на кафедрі математичних методів в інженерії
Що я буду вивчати?
Основні дисципліни професійного спрямування:
Бакалавр
- Програмування (C++, .Net, Java, Python)
- Теорія алгоритмів
- Дискретна математика
- Бази даних (SQL, NoSQL)
- Великі дані (Big Data)
- Машинне навчання
- Системи комп’ютерної математики
- Методи оптимізації
- Основи фінансової математики
- Хмарні технології
- Глибинне навчання
Магістр
- Інтернет-технології опрацювання консолідованих інформаційних ресурсів
- Консолідовані інформаційні ресурси баз даних та знань
- Сховища даних
- Технології інформаційного менеджменту
- Технології підтримки прийняття рішень
- Управління проєктами систем з консолідованою інформацією
- Цифрова трансформація
- Етика професійної діяльності та основи педагогіки
- Інтелектуальна власність
- Охорона праці в галузі
- Інтелектуальні системи аналізу консолідованої інформації
- Методи та системи імітаційного моделювання інформаційних сигналів та систем
- Системи масового обслуговування
- Управління розвитком ІТ на основі бізнес-архітектури підприємства
- Бізнес планування
Основні задачі, які зможе вирішувати випускник в майбутньому:
Бакалавр
- Системний аналітик уміє розробляти та тестувати програмне забезпечення у різних галузях застосування, проводити аналіз інформації з використанням сучасних технологій Big Data, штучного інтелекту та ін.
- Системний аналітик є керівником проекту з широким світоглядом, що забезпечує виконання вимог підприємств шляхом розробки, впровадження або вдосконалення ІТ-систем.
Магістр
- Задачі у сфері системного аналізу та інформаційних технологій.
- Будувати та досліджувати моделі складних систем і процесів застосовуючи методи системного аналізу, математичного, комп’ютерного та інформаційного моделювання.
- Застосовувати методи розкриття невизначеностей в задачах системного аналізу, розкривати ситуаційні невизначеності та невизначеності в задачах взаємодії, протидії та конфлікту стратегій, знаходити компроміс при розкритті концептуальної невизначеності.
- Розробляти та застосовувати методи, алгоритми та інструменти прогнозування розвитку складних систем і процесів різної природи.
- Використовувати міри оцінювання ризиків та застосовувати їх при аналізі багатофакторних ризиків в складних системах.
- Застосовувати методи машинного навчання та інтелектуального аналізу даних, математичний апарат нечіткої логіки, теорії ігор та розподіленого штучного інтелекту для розв’язання складних задач системного аналізу.
- Розробляти інтелектуальні системи в умовах слабо структурованих даних різної природи.
- Здійснювати ідентифікацію та оцінювання параметрів математичних моделей об’єктів керування.
- Розробляти та застосовувати моделі, методи та алгоритми прийняття рішень в умовах конфлікту, нечіткої інформації, невизначеності та ризиків.
Де я зможу працювати?
Основні посади, на яких можна працювати після закінчення навчання:
Бакалавр
- Спеціаліст з аналізу даних (Data Analyst)
- Дата сайнтист (Data Scientist)
- ML інженер (ML Engineer)
- Розробник ПЗ (Software Developer)
- Системний адміністратор (System Administrator)
- Адміністратор баз даних (DB Developer)
- Консультант з ІТ-систем (Software Consultant)
- Керівник або менеджер проектів в області ІТ (Project Manager)
- Спеціаліст по інформаційним системам (IT specialist)
Магістр
- Керівники проєктів та програм
- Математик-аналітик з дослідження операцій;
- Науковий співробітник-консультант (обчислювальні системи);
- Аналітик комп’ютерних систем;
- Адміністратор даних;
- Аналітик комп’ютерного банку даних;
- Аналітик систем (крім комп’ютерних);
- Науковий співробітник-консультант (інформаційна аналітика);
- Аналітик консолідованої інформації.
- Професіонал у сфері управління проєктами та програмами.
Галузь, де можна працювати після закінчення навчання:
Бакалавр
- Державні та комерційні підприємства і компанії
- IT-підприємства, що займаються системною інтеграцією і розробкою програмного забезпечення на замовлення
- ІТ-компанії, які впроваджують та підтримують роботу інформаційних систем підприємств
- Банківські та фінансові установи
- Органи державного управління
- Підприємства телекомунікацій
- Силові структури та відомства
- Проектні, конструкторські та науково-дослідницькі заклади
- Засоби масової інформації
Магістр
- Аутсорсинг
- Продуктові ІТ-компанії
- ІТ-відділи державних, комерційних і приватних фірм і підприємств
- ІТ-відділи транспортних компаній, банків, органів державного управління, податкової інспекції
- Комп’ютерні центри та лабораторії науково-дослідних інститутів і навчальних закладів
Інформаційні матеріали по освітній програмі
Перелік сертифікатів НМТ 2024 та вступних випробувань для вступу на освітню програму
Основні
за державним замовленням:
Українська мова
0,3
Математика
К = 0,3
Історія України
К= 0,3
Вибіркові
Іноземна Мова
0,3
Біологія
0,3
Фізика
0,3
Хімія
0,3
Українська література
0,3
Географія
0,3