Спеціалісти з інформаційних технологій є користувачами вже створених технологій, найчастіше націлених на розв’язання задач, пов’язаних з бізнесом, освітою, медициною та ще багатьма сферами діяльності людини.
ІТ-фахівці частіше взаємодіють із клієнтами та колегами, ніж працюють суто на створення коду.
Вони володіють необхідними навичками для ефективної співпраці з замовниками, аналізу існуючих проблем, роз’яснення можливих шляхів вирішення тощо.
Фахівці з ІТ – гуру із використання операційних систем та серверного програмного забезпечення.
Метою освітньої програми є абезпечення студентам здобуття поглиблених теоретичних та практичних знань, вмінь з інформаційних систем та технологій, що сприятимуть мобільності випускника на ринку праці, а також дозволять ефективно виконувати завдання відповідного рівня професійної діяльності, які орієнтовані на дослідження, розв’язання задач проектування, розгортання, інтегрування, тестування, впровадження й експлуатацію інформаційних систем та технологій у різних галузях господарської діяльності.
Основна увага приділяється спеціальній освіті та професійній підготовці в області інформаційних систем і технологій та формування випускників як соціальних особистостей, здатних вирішувати певні проблеми і задачі соціальної діяльності.
Що я буду вивчати?
Основні дисципліни професійного спрямування:
- Архітектура та проектування програмного забезпечення (SE311)
- Веб-технології
- Інтелектуальний аналіз даних
- Інформаційні технології дослідження систем масового обслуговування
- Комп’ютерні мережі
- Методи та системи штучного інтелекту
- Операційні системи
- Основи інтернету речей
- Програмування для мобільних пристроїв
- Проектування інформаційних систем
- Сховища даних
- Тестування програмного забезпечення
- Технології розподілених систем та паралельних обчислень
- Управління ІТ-проектами
- Грід-системи та технології хмарних обчислень
- Інформаційні системи паралельної та розподіленої обробки даних
- Моделі та методи забезпечення якості інформаційних управляючих систем
- Моделі, технології проєктування та управління інформаційних систем
- Моделювання та оптимізація в інформаційних управляючих системах
- Сервіс-орієнтовані інформаційні системи
- Цифрова трансформація
- Фахова практика
- Практика за темою кваліфікаційної роботи
- Виконання кваліфікаційної роботи
- Захист кваліфікаційної роботи магістра
- Інтелектуальна власність
- Методи та системи імітаційного моделювання інформаційних сигналів та систем
- Теорія управління в інформаційних системах
- Управління розвитком ІТ на основі бізнес-архітектури підприємства
- Бізнес планування
- Етика професійної діяльності та основи педагогіки
- Охорона праці в галузі
Основні задачі, які зможе вирішувати випускник в майбутньому:
- Розробка прикладного програмного забезпечення з використанням методів машинного навчання, штучного інтелекту та паралельних обчислень
- Розробка та експлуатація Web-серверів
- Розробка програмних застосувань для мобільних пристроїв на базі Android і iOS
- Адміністрування реляційних та нереляційних баз даних (Oracle, Ms SQL Server, MySql, NoSql, MongoDB)
- Системне адміністрування в ОС UNIX і MS Windows Server
- Використання інтернет-сервісів і веб-технологій при реалізації розподілених інформаційних систем
- Розробка технологій створення і використання «розумних» пристроїв на основі інтернету речей
- Реалізація цифрової обробки відео- та аудіоінформації
- Формувати нові ідеї та реалізовувати їх в проектах
- Організовувати роботу малих колективів
- Відшуковувати необхідну інформацію в науковій і технічній літературі, базах даних, інших джерелах, аналізувати та оцінювати цю інформацію.
- Приймати ефективні рішення з проблем розвитку інформаційної інфраструктури, створення і застосування ІСТ.
- Управляти процесами розробки, впровадження та експлуатації у сфері ІСТ, які є складними, непередбачуваними і потребують нових стратегічних та командних підходів.
- Визначати вимоги до ІСТ на основі аналізу бізнес-процесів та аналізу потреб зацікавлених сторін, розробляти технічні завдання.
- Обґрунтовувати вибір технічних та програмних рішень з урахуванням їх взаємодії та потенційного впливу на вирішення організаційних проблем, організовувати їх впровадження та використання.
- Здійснювати обґрунтований вибір проектних рішень та проектувати сервіс-орієнтовану інформаційну архітектуру підприємства (установи, організації тощо).
- Розробляти моделі інформаційних процесів та систем різного класу, використовувати методи моделювання, формалізації, алгоритмізації та реалізації моделей з використанням сучасних комп’ютерних засобів.
- Розробляти і використовувати сховища даних, здійснювати аналіз даних для підтримки прийняття рішень.
- Забезпечувати якісний кіберзахист ІСТ, планувати, організовувати, впроваджувати та контролювати функціонування систем захисту інформації.
- Розв’язувати задачі цифрової трансформації у нових або невідомих середовищах на основі спеціалізованих концептуальних знань, що включають сучасні наукові здобутки у сфері інформаційних технологій, досліджень та інтеграції знань з різних галузей.
Де я зможу працювати?
Основні посади, на яких можна працювати після закінчення навчання:
- Адміністратор бази даних
- Адміністратор даних
- Адміністратор доступу
- Адміністратор системи
- Інженер з програмного забезпечення комп’ютерів
- Інженер-програміст
- Програміст (база даних)
- Аналітик програмного забезпечення та мультимедіа
- Програміст прикладний
- Інженер із застосування комп’ютерів
- Інженер-дослідник
- Фахівець з інформаційних технологій
- Фахівець з розробки та тестування програмного забезпечення
- фахівець з розроблення комп’ютерних програм
- Фахівець з комп’ютерної графіки (дизайну)
- Професіонали в галузі фізичних, математичних та технічних наук.
- Професіонали в галузі обчислень (комп’ютеризації).
- Професіонали в галузі обчислювальних систем.
- Науковий співробітник (обчислювальні системи).
- Розробники обчислювальних систем.
- Професіонали в галузі програмування.
- Науковий співробітник (програмування).
- Розробники комп’ютерних програм.
- Професіонали в інших галузях обчислень (комп’ютеризації).
- Професіонали в інших галузях обчислень.
- Аналітик систем.
- Асистент, викладач вищого навчального закладу.
- Технічні фахівці в галузі обчислювальної техніки.
- Техніки-програмісти.
Галузь, де можна працювати після закінчення навчання:
- Аутстаффинг
- Аутсорсинг
- Послуги та продуктові ІТ-компанії
- ІТ-відділи державних, комерційних і приватних фірм і підприємств
- ІТ-відділи транспортних компаній, банків, органів державного управління, податкової інспекції
- Комп’ютерні центри та лабораторії науково-дослідних інститутів і навчальних закладів
- Відділи інформаційно-аналітичного забезпечення Служби безпеки України, прокуратури, збройних сил України
- посади у відділах та лабораторіях наукових установ,
- профільних кафедрах вищих навчальних закладів,
- відповідні посади (наукові дослідження та управління) на підприємствах, установах, організаціях.
небюджетні конкурсні пропозиції (за кошти фізичних та/або юридичних осіб):
Українська мова та література
К1=0,3
Історія України
К2=0,3
Математика або Іноземна мова
К3=0,3
Середній бал атестату
К4=0,1
Перелік сертифікатів НМТ 2024 та вступних випробувань для вступу на освітню програму
Основні
за державним замовленням:
Українська мова
0,3
Математика
К = 0,3
Історія України
К= 0,3
Вибіркові
Іноземна Мова
0,3
Біологія
0,3
Фізика
0,3
Хімія
0,3
Українська література
0,3
Географія
0,3